tjolahoop

Redan Fredag! Idag har jag jobbat 7.30 till 15.30. Knappt kunnat gå pågrund av träningsvärk i både stjärt och ben, HÄRLIGT! Fram tills nu har det blivit en såndär ta hand om mig själv tid. Jag har duschat, rakat mig, plockat ögonbryn, färgat fransar, målat naglar, smörjt in mig, och tandblekning kommer det att bli med. Nu ska jag göra några magövningar så jag kan känna lite pain där imon!
 
Resten av kvällen ska jag hänga med Carro, min fina kompis. Ska nog bara ta det lugnt tror jag !
Btw, Inga sugna bekanta som vill ta en bartenderkurs med mig? fyra veckor i phuket för ca 14000 inkl. boende.
 
 

Kommentarer
Postat av: Åsa Karlsson

Glöm inte plus flyg t/r!

Svar: just fan , det med !
Moa

2013-01-12 @ 15:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0