Pain is temporary Pride is forever

Hej ni!
 
Tisdag idag och mina två lediga dagar är snart över. Gick upp vid åtta idag för att gymma med min vän Evelina. Vi värmde upp 10 minuter på cykeln och därefter körde armar. Eve drog efter det det och jag fortsatte att gå på rullbandet. Det blev en timma idag igen och ca 540 kalorier brända! Och nu med en konstig höft/rumpa. Kan knappt gå och jag vet inte vad problemet är. Väldigt tråkigt, jag hoppas jag kan ymma imon iallafall!
 
Inte gjort alls mycket idag. Jag har handlat en hel del och idag provade jag en broccoligratäng som jag hittade recept på.
Den innehåller bara:
Bacon
Broccoli
Turkisk yoghurt
Creme fraiche
Riven ost
Måste säga att den inte var någon höjdare. Fast jag har aldrig varit särskillt förtjust i broccoli.
Men värd att testa! Denna gratäng innehåller 3% kalorier.
 
Ikväll tar jag det bara lugnt. Måla naglarna och slappa. Btw så börjar tandblekningen verkligen ge resultat nu. Har ca 2 behandligar kvar!
 
MMK
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0