Lata fanskap

Jag måste börja ta mig upp på morgonen ! Gud va svårt det ska vara då. Läste i mitt astro och där stod det att det är trötta dagar denna månaden och att jag ska undvika sena nätter. Verkar stämma denna gången !
 
Idag skulle jag tagit mig upp tidigt, runt sju, men nej jag låg kvar och sov, mitt lata fanskap. Och nu vill jag inte ner till gymmet för det är säkerligen mer folk där nu än riktigt tidigt på morgonen. Får försöka köra lite rumpa/ben här hemma idag, lite mage med. Hade dock behövt lite konditionsträning idag!

Annars ska jag inte göra ett skit, måla naglarna, hämta ut mitt körkort på posten i Vaggeryd och läsa lite i Fifty shades of grey!
 
Ikväll kommer bästa mamma hem. Love her so fucking much !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0