Ingen smärta, ingen vinst. It's my time to shine!

Det här med att komma ur sängen på morgonen blir ju aldrig som planerat. Skulle gymma klockan åtta men blev inte av förens en timma senare. Så klockan nio tog jag mig själv ner på gymmet idag. Det blev bara löpbandet, Ih och 500 calorier brända iallafall, och därmed lite blodiga tår. Jag vet inte varför, men på senaste tiden har jag blivit väldigt folkskygg. Vill inte gå ner till gymmet själv när många är där eller särskillt när vissa är där. Därför kommer jag försöka lägga mina gympass på morgonen runt 8 när många förmodligen jobbar. Imon kommer jag nog att gå 1 h på löpbandet igen och köra överkropp därefter. Haft go träningsverk i både rumpa och mage nu.
 
Idag ska jag inte göra så mycket. Försöka städa av lite i huset och göra lite rumpövningar och stretcha. Sy om lite kläder osv!
 
 
MMK
 
 

Kommentarer
Postat av: Åsa Karlsson

Oj oj oj Moa vilka blodiga tår:(:(:(
men vilken superkropp du fått på denna korta tid!!!
superbra jobbat:)

2013-01-16 @ 09:58:15
Postat av: Åsa Karlsson

Vill bara säga att jag läser alla dina inlägg!!!
puss puss

2013-01-16 @ 09:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0