2013

2013 för mig, kommer bli ett år fullt med träning. Jag vill inte ha en obekväm sommar till. Jag vill trivas med mig själv och jag ska verkligen pressa mig så hårt nu. Åkte och skaffade mig ett nytt gymkort igår.
 
Mina mål inför sommaren:
 
- Tighta till magen, få bort kärlekshandtagen, eller iallafall lite av dom
- Fixa en fin och fast rumpa
- Träna innersida lår. Fixa gapet mellan benen liksom
- Träna upp konditionen
 
Det krävs hård träning för att hinna detta innan sommaren. Men jag ska verkligen försöka denna gången.

Sitter och kollar lite övningar både träning och stretch.
 
MMK
 



Kommentarer
Postat av: Åsa Karlsson

Moa är du mörk nu igen????

Svar: haha nej det är en gammal bild ;) <3
Moa

2013-01-10 @ 17:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0