Vattenspel och uppleva utelivet!

Måste verkligen sova nu. Ska upp 6 imorgon bitti för då kommer chauffören. Kollat på ett stort vattenspel i sjön idag. Vi satt på Sapatas veranda och åt samtidigt som vattenspelet höll på för fulla muggar. Därefter tog vi taxin mot Toutch. Det maffiga stället som jag skrev om i förra inlägget. Det var bättre än förväntat och jag skulle verkligen vilja åka hit och festa med några andra än min familj, haha. Det var grymt! vi var på ett annat ställe också som jag inte minns namnet på och efter det blev det en snabb visit på Harrys. Bilder får ni efter helgen. Kan ju inte blogga i Shanghai så skriver söndag kväll! Puss och godnatt MMK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0