När man tappat orken

Sov som sagt hos familjen Svenningson i Vaggeryd inatt. Så nu sitter jag här i huset med en sovandes Casper och alla andra är på jobbet/skolan. Min chef ringde nyss, så det blir jobb 12 istället för halv 3 idag (10h) käämpaa! 
 
Ikväll efter jobbet ska jag nog plugga körkort. NOOG. Det där jävla körkortet som jag inte tar tag i, bäddar in en stor stress i min kropp. Jag vill inte ha den där. Jag ska försöka beta av det där nu så jag slipper ha det i bakhuvudet mera. Så kan jag satsa en hel del på träningen sen ist! 
 
 
Kan man ha rakare näsa, stör mig!

Kommentarer
Postat av: Åsa Karlsson

Den e sööööt!

Svar: haha, det tror jag inte :)
Moa

2012-10-25 @ 11:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0