Morning everybody

Ligger i sängen och har nästan läst klart Carolina Gynnings bok "Ego girl". Ligger och tänker på vilket jävla liv den människan haft, som man inte hade en aning om trors att hon är känd. Blivit behandlad som en slampa inom modellbranchen och killar som misshandlat henne både physiskt och psykiskt. Perioder av hennes liv har  bestått av kokain, orgies, fester och kåta agenter dag in och dag ut. Hon är så mycket mer än bara BB-Gynning har jag nu förstått. 
 
Och det man nu funderar över är vad som kommer ske i min framtid. Ska jag leva rövare eller kommer jag ha den här stabila vardagen i en håla där ingenting händer. Guud vad tråkigt! Självklart bör man vara försiktig, men man vill ju inte slösa bort tiden på det gamla vanliga. Jag vill uppleva nytt, ta chanser och leva livet. Men modet har jag tappat någonstans så jag måste leta efter det innan jag kan ge mig iväg. 
 
MMK
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0