MAGISKT

Resan hit gick bra och flygturen gick snabbare än förväntat denna gången. Idag har vi bara kollat runt lite och jag har äntligen fått äta Guō Bāo Ròu igen! Sweet and sour pork som man också kan säga. Hur gott som helst. Glöm inte äta det om ni åker till Kina! Känns skönt att äntligen vara på plats, längtar som in i till Fredagen då vi åker till changhai och shoppar. Vill inte gå och handla massvis här nu och så hittar man det billigare på freemarket.
 
Jag har glömt bort hur vackert det faktiskt är här i Suzhou, helt magiskt på kvällarna! Tänkte inte skriva så mycket idag för jag är väldigt trött. Har sovit 2 timmar under mer än ett dygn nu så jag slänger in en bildbomb istället.
 

Sån här imma är det i stort sätt hela tiden.
Pappas lägenhetstomt.
Poolområdet. Poolen är tömd förtillfället, eftersom det är för kallt,ehmm.
Ser inte så speciellt ut. Men det bara smällter i munnen!
Amazing dress!
Utsikt från balkongen!

Från balkongen!

Suddigt, men utsikten från balkongen här med.
Också från balkongen.
 
                                             Utsikt utsikt utsikt, men man får inte nog av den!  Synd att det inte syns på samma sätt i bilder.
 
Ska ta bilder med systemkameran framåt. Då blir det lite roligare bilder att titta på.
Imorgon blir det förmodligen pedikyr och massage. Jag ska även kolla in lite salonger och förhoppningsvis hitta en tandläkare.
 
Goodnight
MMK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0