Hatar att packa !

Varit på gymmet och i solariet, skönt att fräscha till sig lite innan man drar. För imorgon åker ju jag som sagt till Chinaland! Ska bli grymt kul, men packa är mindre kul måste jag säga. Skit svårt att veta hur man ska klä sig där nere. Vädret förändras snabbt men som det ser ut just nu så är det ca 24 grader på dagen och 20 grader på kvällen. Så väskan är packad med lite av allt dvs. shorts, jeans, långarmat och linnen osv. Jag har lyckats trycka ner alla mina kläder/saker i ett handbagage, så jag checkar in det som min resväska och köper en ny stor resväska i Kina. Lika bra att komma hem med ett handbagage och en resväska full med nyinköpta ting ;)
 
Klockan 1-2 någongång lämnar vi Skillingaryd, så har lite tid att fixa och dona imorgon också. 
Nu ska jag laga lite mat. Fisk med äggsås blir det, hur gott är inte det då?? Svingott
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0