Damn you headache

Idag har jag tagit tumme ur röven och pluggat lite körkort. Läst lite i boken och gjort några frågor. Sen kom den där huvudverken och förstörde. Får bli lite läsande ikväll igen om jag orkar hålla huvudet uppe. Nu kollar jag på top model. Rätt skumt hur många människor som har pontential som en annan tycker är skitful. Jag undrar vad det är de tittar på?! 
Önskar tiden kunde gå lite fortare idag. Så jag snart kan få hem däcket till bilen och åka och handla middag. Börjar bli rätt hungrig nu alltså. Idag blir det kyngling i grönpepparsås. Hur gott som helst! Tänkte slänga in receptet här. 
 
6 PERSONER
 
Stek den okryddade kycklingen i ugnen på 175° i ca 30 minuter. 
Under tiden tillagar du såsen. 
 
Till såsen:
100     g smör
   2     msk fransk senap (dijon)
   2     msk kinesisk soya
   1     msk krossad grönpeppar
   2     dl grädde
 1/2    burk creme bonjour örter eller vanlig creme fraiche
 
Koka ihop allt och låt sjuda. Skiva filén och häll över såsen. Låt den sedan dra i minst 2 timmar. Ska helst ätas ett dygn efter! MUMMA 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Åsa Karlsson

Duktig du e´!Gott med lite riktig mat!
Pyss
mamsen

Svar: Ja , den är ju super duper god :D Puss
Moa

2012-11-01 @ 10:16:16
Postat av: Åsa Karlsson

Hoppas huvudvärken är över snart,det är jobbigt.

Svar: Jag tror det kommer från ryggen. Jag kan inte sitta i en soffa eller i sängen och läsa teori osv, för då kommer smärtan från nederdelen av ryggen och går uppåt, det ger mig huvudvärk också tror jag. Och när jag nickar med huvudet så hugger det i ryggen !
Moa

2012-11-01 @ 10:17:10
Postat av: Åsa Karlsson

Det där med att du nickar så smärtar det i ryggen.Det har jag med haft,det är jätteobehagligt.Det är väck nu.
Du ska kanske besöka en doktor hemma.Kan du välja i Skillingaryd så tar en kvinnlig denna gång.Ibland tror jag dom är bättre.SÖK LÄKARE!
puss

Svar: Det är mest när jag har suttit upp och läst i bok/datan osv. Kroppen börjar verka och gå mot huvudet då. Och då känns det i ryggen när jag nickar med ! Ska kolla upp det :) puss
Moa

2012-11-02 @ 02:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0