Bad Day

Kom hem från frisören för ett tag sen. Blev inte riktigt så bra som jag hoppades på. Slingorna är ojämna och jag har en mörkare del av huvudet och en ljusare. Dessutom blir det bara kortare och kortare, men det är ju mitt egna fel. Får se vad jag ska göra åt detta, vill inte gå tillbaka och klaga! Första gången jag är riktigt missnöjd hos den frisören. 
Igår blev jag hastigt inringd till jobbet, så jag gjorde ett kort pass mellan 14.45- 22.00. Var rätt lugnt. Kanske blir inringd idag med, men hoppas starkt på en ledig fredag tillsammans med mina vänner. Sen blir det jobb hela helgen.
 
Lite positiv energi är behövligt idag, som tur är hjälper solen till en del, men jag är fan inte glad !
 
 
 
 
Nu ringde de från jobbet, min lediga fredag är körd :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0