3 Oktober,

Onsdag eftermiddag och jag börjar på bloggandet igen!
Nu var det ett bra tag sen jag skrev av mig på bloggen, så tänkte ta tag i det här och skapa en läsbar blogg.
 
Om 7 dagar sitter jag tillsammans med min familj på flyget mot shanghai. Ska bli grymt skömt att komma iväg lite. Det är också en anledning till att jag börjar blogga lite smått nu, för förhoppningsvis om allt funkar som det ska med internet i kina så kommer ni att kunna följa mig och mina dagar i Suzhou, som kommer bestå av shopping, sevärdigheter och mycket annat intressant. 
 
För er som inte vet, så bor min pappa i Suzhou och har gjort sen 3 år tillbaka. Nu bor även min mamma där sedan ca 1 månad tillbaka och tanken är att hon ska bo där till februari. Självklart så kommer mina päron hem emellanåt men nu är det vår tur att besöka dom. Det är andra gången jag besöker Kina men har inte en ynkaste bild från den gången. Så nu ska jag ta massvis med bilder som jag kan minnas tillbaka till. Vem vet, det kanske är sista gången man är där. 
 
Skulle söka stavningen suzhou på google och fick då upp lite fakta. Att suzhou är en av de mest berömda städerna i Kina hade jag inte en aning om. Inte illa pinkat för att vara en sådan liten stad!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0