11.58 Dagen efter igår

Idag ställer vi tillbaka klockan folket. Du ska alltså få en timma extra. 
 
Martini var helt okej igår. Har nog aldrig sätt så mycket vaggerydsbo på samma plats innan. KIllarna var jätte duktiga och lika trevliga som jag fick intrycket av förra helgen. Tyvärr så blev det ingen efterfest med dom men vi satt och var sociala på Martini ett tag iallafall. Därefter hamnade vi hos Fidde på en liten fest som just höll på att dö ut, men det var bra sålänge det varade!
 
Idga ser jag fram emot hockey, hemma i min lilla håla alltså. Har inte kollat på ett bra tag eftersom jag ofta jobbar söndagar, men idag så !! Tror jag ska kasta i mig en pizza idag med 
 
MMK
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0