Tankeställare

Denna gången tänker jag inte lova att jag kommer att hålla detta jag säger nu. Men jag ska verkligen försöka för jag vet att jag kommer må så mycket bättre av det och vem vill inte känna sig snygg hela tiden? 
 
Har suttit och kollat på en viss persons sidor och kan inte sluta beundra hennes kropp och vilket utseende den människan har! Så grymt fin. Och då känner jag ju såhär. Visst, jag har inte det felfria snygga ansiktet med perfekt fylliga läppar osv osv. Men jag KAN få en grymt snygg kropp, det kan alla ! Jag tycker inte heller att jag har den perfekta benstommen och jag avskyr mina ben. Men jag kan göra den snyggare och fit. Tight som fan helt enkelt. 
 
Så nu tänker jag såhär. Till sommaren 2013 ska jag vara i riktigt bra form! Mitt hår ska få vila från både färgningar och plattång varje dag. 
Det är ju så värt det. Hur jobbigt kan det vara att gå runt ful hela dagarna tills man börjar få allt under kontroll? 
 
Jag kommer börja lite försiktigt bara. Ta bort kolhydrater såsom potatis, ris, bröd osv. Endast dricka vatten och mjölk. Godis kan ätas fredag eller lördag, i liten mängd. Äta mindre portioner och försöka äta lite mer regelbundet. 
Vid speciella firanden så kommer jag att tillåta mig själv att ta en kaka, sålänge jag minskar mängden!
Till helgen kan det också vara okej att äta lite kolhydrater till maten. Men då kommer jag att byta ut det till något bullgur eller matvete. Nu får vi se hur det går. 
 
MMK
 
Jag i 7an - 8an skulle jag tro. En tunnare och förstås yngre kropp, och hår som är helt klart friskare än idag. 

Kommentarer
Postat av: E

Det låter som en väldigt bra idé! Jag vill också få en mer tight kropp, jag blev inspirerad av ditt inlägg så jag hänger på! Nu kör vi mindre kolhydrater och mer grönsaker! :)

Svar: Spännande, en kommentar som inte är från mamma. haha ! Okej nu jävlar kör vi !
Moa

2012-11-21 @ 16:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0