snälla gode gode, varför föddes jag utan vilja?

Usch, det är så mycket jag vill och så lite jag ger. Jag hatar mig själv för detta. Min egen vilja är spårlöst försvunnen, eller snarare aldrig funnen. Om jag bara kunde få mitt körkort fixat nu så jag kunde fokusera på träning och kost. För mig är det viktigt att kunna ta mig till träningen snabbt och enkelt! Trots att det är bra uppvärmning och bra avslut att gå till och från gymmet så krävs det så mycket mer planering. Jag vill göra mitt pass där och sen är det färdigt. 
 
Jag drömmer och fantiserar om mig med en sexig, snygg, vältrimmad kropp till sommaren. Eller helst nu snart såklart, men det kan bli tufft! Tänk att kunna gå på stranden och bara känna sig så jävla het! Att kunna ta på sig vilket plagg som helst och allt sitter som en smäck. Jag kan lätt säga att jag skulle bli så mycket lyckligare och självsäkrare om jag hade denna fantasikroppen en dag. Självförtroendet kan jag behöva bygga upp liiiiite extra. Men varför har man inte jobbat för det här lite tidigare? Det är inte värt att äta dem där äckliga chipsen eller jordnötsringarna på kvällskvisten, eller kakorna och bullarna till fikat. Det är ju så jävla onödigt, usch!! 
 
Nu ska jag fan försöka känna den där känslan man får på kvällen, hur mycket man ätit idag som inte alls var nödvändigt, det är så jag ska börja tänka innan jag stoppar i mig de onödiga kalorierna. GO GIRL, U CAN DO IT,
Jaag veet! men sätt i gång då? JAAG SKAA!
 
MMK
 
Såhär ser min mage ut då bilden verkligen blev bra. Mindre än såhär ska min mage vara i verkligheten!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0