Shopping, Lightparty och bonde

Godmorgon söta ni.
 
Igår var jag ledig. Jag tog tåget upp till min kompis jobb för att sedan åka med henne och hennes lillasyster för en snabb visit i Jönköping. Det blev några julklappar inhandlade och lite till mig själv, men inte mycket! Efter den snabba visiten i stan så tog vi oss tillbaka hem till deras mamma som hade ¨Lightparty¨. Där säljs speciella ljus med en lååååång brinntid och bättre produkter en vanliga. Mysigt var det. Hem till Skillingaryd med alla och jag hamnade jämte lillen och sov där inatt.
 
Missade ju då bonde igår. Så jag tänkta att jag unnar mig det, så tidigt som jag var uppe, så pluggar jag körkortet därefter. Hörs sen !
 
MMK
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0