Jag glömde

nästan bort dig, bloggen! 
Händer inte ett skit i mitt liv just nu. Jag håller på med körkortet lite smått bara. Jobbar gör jag ju också. 
Snart funderar jag på att åka upp och göra körkortsteoritesterna tills jag klara dom. Tillslut kommer det ju funka, garanterat! Jag har kommit på att mycket i boken är ju faktiskt självklarheter och sånt man redan kan genom att bara sitta jämte den som kör. Jag ska plugga lite till och tänka över det hela ;)
 
Förövrigt så gör jag inte så mycket. Jag jobbar imorgon och torsdag förmiddag. På fredag ska min vän vara barnvakt så jag ska hjälpa henne lite, sen blir det hockey på kvällen för hela bunten. Förresten så ska jag lägga ut ett par juicydresser, skor, jeans, jackor på tradera. Så lägg en kommentar om du är sugen på att se vad det är för plagg jag lägger ut. 
 
Senare idag ska jag få massage, underbart!
 

Kommentarer
Postat av: Åsa Karlsson

Är det söstra di som ska massera?

Svar: Ja, fast det blir förhoppningsvis imorgon ist :)
Moa

2012-11-06 @ 15:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0