I'm on my way!

Igår hade jag lovat bort mitt hus till lill kusinen. Hon och ett gäng kompisar skulle till någon högstadiefest i Värnamo. Eftersom jag och min syster bor själva hemma så har vi inte heller några föräldrar som ska upp och jobba tidigt dagen efter, vilket allas föräldrar skulle göra. Då är det klart att lilla jag ställer upp! Jag tror det blev en helt okej förfest ;> Lite för mycket av det goda för vissa.
Sov hos Beccy efter alla dragit härifrån.
 
Idag jobbade jag från 10-14. Kioskvarorna kommer på torsdagar så jag fick komma ner en stund och packa upp det. För tillfället sitter jag med teoriböckerna framför mig och testerna på datan. Jag dreglar efter mitt körkort för tillfället, men det kommer nog ta sin tid iallafall.
 
Hinner jag, så ska jag nog ner och lägga mig i solariet 20 minuter också. Hur skönt vore inte det?
Imon är jag ledig och resterande dagar av helgen blir det jobb!
 
MMK

 
 

Kommentarer
Postat av: Åsa Karlsson

Lånat ut huset???

Svar: Jag gjorde bara en god järning, eller flera egentligen !
Moa

2012-11-03 @ 04:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0