Hru bra var Twilight?

Jo, den var hur jävla bra som helst!!!! Satt och räknade, jag grät 6 gånger, japp! Jag måste erkänna att det inte hände särskillt mycket i filmen, men det som hände var så fint! Jag älskar Twilight och jag är så ledsen att det var sista filmen nu. Men men, det var fint och spännande sålänge det varade. Jag vill också vara vampyr nu! Tänk att kunna springa fort som fan, ha en sån styrka och dem snygga röda ögonen, wow.
 
Nog om Twilight!
Sitter och kollar lite julklappar. Både jag och syster har kommit fram till att vi båda önskar oss ögonfransserum av varandra. Tanken var x-lash vilket jag trodde jag läst om ett bra tag tillbaka. Det visar sig då vara neulash jag har sökt på sen år tillbaka, kan det stämma? Har tyckt att x-lash förpackningen inte stämmer överrens med vad jag har tittat på förut, och nu förstod jag ju felet då jag hittade neulash. Det var ju den!
Men efter att ha sökt på omdömen osv, så har jag läst saker jag inte hade hoppats på. Folk har fått ful röd/blå färg kring ögonen och fransarna har efter en längre tids användning börjat gå av och skapat stora mellanrum mellan fransarna? Det vill man ju inte! Har inte läst något särskillt om x-lash mer än att vissa är skitnöjda och andra hade hoppats på bättre resultat. Jag vill först och främst använda den till ögonbrynen och dit fungerade x-lash mindre bra fick jag precis höra. Så nu är jag lite splittrad. Priset från x-lash och neulash eller revitalsh som också finns skiljer sig dramatiskt. Jag hade velat ha 6 ml eftersom jag ska ha till ögonbrynen också. Det kan kosta upp mot 1600 kronor, och det är det kanske inte värt om man råkar ut för dessa besvär som endel pratar om? Är det någon av mina läsare som provat på något så får ni gärna komma med era åsikter! Det skulle verkligen hjälpa mig!
 
Borde pluggat körkort idag efter jobbet, men jag somnade med huvudet i teoriboken på bordet. Har varit så sjukt trött idag. Måste börja med rutiner nu känner jag !
 
Från bion i lördags. Taggade som fan!
 
MMK
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0