Väntaan

good evening everybody



Tog min andra körlektion igår, i Värnamo. Det gick mycket bättre och jag känner med en gång att jag lär mig något nytt hela tiden. Plugget har jag fortfarande inte tagit tag i, fy skam Moa Karlsson !

Igår spenderade jag eftermiddagen med Caroline. Vi shoppade loss lite i vår secondhand butik på torget samt Önska. Jag hittade två tunna skärp. Ett i mocka och ett i svart skinn med en tunn silverkedja hängandes på. Fick också med mig ett "askfat" som jag själv kom på att jag skulle använda det till. detta tillsammans ick på 50:-. Jag bara älskar att handla billigt
Slutade med sleepover hos mig.

Snart ska jag bege mig till gatan ovan för Top Model Sverige mys och BB såklart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0