Tycker synd om dig.

Hemma efter en långpromenad. Samma runda som igår och fortfarande lika underbart i solen!
Min nya almenacka som inskaffades i Lördags börjar fyllas med inlämningar, arbete, körlektioner, träning osv. Och ja, ni hörde rätt.. Jag har bokat min första körlektion med Gabbe. Nu måste jag även ta tag i teorin. Jag kommer att läsa på egen hand men vet inte riktigt vart jag ska börja. Är ju en del om man säger så!

Lite mindre rolig kväll igår. Tycker det är tråkigt att folk ska förvrida sanningen och tala om saker de inte vet ett piss om. Är det onormalt att man tycker det är kul att vara ute och prata med killar när man haft ett förhållande i 3 år och fyra månader? är det konstigt att man njuter av att se vad livet har att erbjuda som singel? Var inget fel på mitt gamla förhållande men man går vidare tillslut, lika så med vänner. Umgänge byts och helt plötsligt så får man anklagelse över sig och folk undrar om man tycker att man är för fin för det gamla gänget, vad handlar det om då? Jag tycker att en del människor bör ägna mer tid på sig själva och sitt egna liv, än att sprida skit om andra och göra massa fula påhopp utan någon som helst anledning. Jag tycker synd om dig!

Förresten så har min balklänning anlänt. Den var jätte fin, men det finns en del ändingar som ska göras. Slitsen ska höjas och lite tyg ska tas bort, klänningen ska alltså bli lite snävare, det behöver hända lite mer på den. Men annars var den underbar ! Nu ska det bara skaffas ett par sjyssta heels, lite smycken och en väska. Längtar ihjäl mig till allt som har med student och bal att göra. iiiih.

Nu ska jag plugga igen, senare blir det gymmet med eve ! Tänkte fokusera på kroppen denna veckan.

Talk to you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0