Fläskpadda

Ingen bra dag idag. Kylan är inget mysigt och promenarden var inte alls lika härlig idag. Blåste och var svinkallt! Idag tänker jag ge mig belöning för att jag skött mig rätt bra sen i Måndags, haha. Så därför tänkte jag att, varför inte baka lite cornflakeskakor, småäta osv osv.. Inte bra Moa, men av någon anledning så tillåter jag mig själv det.

Imon tänker jag vara hemma från skolan. Vi har friluftsdag och jag skulle gått en promenard med skolan klockan halv tio. Men så känner jag såhär. Varför åka i en timma till skolan för att sedan ta en promenard och därefter åka hem i en timma till. Då skiter jag i det och tar som vanligt min promenard hemma i lilla Sk.
Så imon blir det lite plugg samt träning. Jag tänkte också ringa och boka nageltid hos Tess i vaggeryd. Visserligen så är det inte förens i slutet av Maj. Men tänkte att det är bra att vara ute i tid när det senare kommer bli fullbokat väldigt snabbt av alla balbrudar!

Ikväll blir det mys och kakkalas med fam Svenningson och Ronnie till "alla" kvällens tv- program.

Hör av mig inom snar framtid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0