Billetande, funderingar om framtiden, leker med fantasin osv.

Klockan är 14.18 och jag sitter fortfarande på samma plats, i samma myskläder, oborstade tänder och utan frukost i magen. Vet ni varför? Min frukost bestod av 4 fucking cornflakeskakor!! Så nu tänkte jag undvika allt som går att tugga på, tills det blir akut. Får se hur länge jag lyckas. Inte bra att strunta i maten, jag vet. Men när man känner sig så dålig så känns det bättre att äta så lite som möjligt under resten av dagen.
Träna kan jag inte göra idag.Det är snö ute och jag har en väldans träningsverk i framlåren efter mina utfall. Så inget gym för min del idag heller. Jag får köra lite armar här hemma i hallen. Dä blii kanon!
Efter jag vaknat upp hos Ronjabus så gick jag hem och satte mig i soffan. Och här har jag suttit sen klockan halv elva. Jag har nämligen försökt att hitta en bil. Inte till mig utan till familjen. Inget särskillt men någon go som rullar, är kul att köra och som är i den prisklassen vi tänkt oss. Vilket inte är nått att komma med. En ny bil är ju den sämsta investering man kan göra!
Om jag får bestämma så vill jag ha en svart bil, över 200 hk och manuell. Sen får den väldigt gärna duga utseende mässigt också, haha. Med tanke på att det förmodligen blir jag som har bilen efter sommarn när mamma flyttat till Kina.
Jag har aldrig längtat mer efter livet efter skolan. Bara lägga plugget åtsidan, tjäna sina egna cash, ha sin fritid efter avslutad arbetstid och njuta av att vara vuxen. Skulle ni över 25 läsa min blogg nu så tappar ni väl hakan. Men det är okej att säga så när man fortfarande pluggar och har gjort det i 12 år. Kanske ändrar jag min åksit efter några år? men just nu känns det inte möjligt.
Man kanske ska börja med LCHF, low carb high fat. Äta sig smal, utan hunger ! Det hade ju underlättat för mig eftersom mami gör det. Det gäller alltså att äta mycket fett, undvika kolhydrater och socker. Tänk att få klunka ovispad vispgrädde ur förpackningen utan att det gör nått, snarare tvärtom, mh.. Men att inte ens få äta frukt känns kanske inte så bra!
Men det funkar och är inte ohälsosamt ! Detta är den bästa metoden för överviktiga och det ända som hjälper mot diabetes typ 2.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0