woolly minded

Det är Tisdag och Moa har idag börjat vandra mot det ljusa, i håret alltså.. Allt annat är inte så ljust just nu. Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka, tro, göra, tänka för tillfället, jag är rätt lost! Ibalnd tänker jag att det är en självklarhet att tänka som jag gör, men sekunden efter så känns det genast jätte lustigt, taskigt och helt enkelt väldigt fel. Jag grubblar en hel del och det händer väldigt mycket runt omkring.

Idag har jag som sagt haft folieslingor i håret och tänker sakta men säkert bli ljusare och försöka få håret så nära den hårfärg jag tänkt mig som möjligt.

Bild på hårfärgen jag strävar efter här nedan


Rätt naturligt / råttfärgat hår.

För övrigt så har jag pengarkris denna månaden. Blivit många onödiga inköp som inte alls varit tanken att lägga pengarna på. Men så går det när man utnyttjar tiden på a6 köpcentrum. Jag behöver nya jeans, och ett par räcker inte. Jag behöver hårprodukter till mitt slitna hår, festtoppar och lite fräscha skor att skutta runt i på krogen som jag förövrigt inte har pengar till heller. Ååhh,suck för denna jobbiga månad. Som tur är har vi ett underbart väder som gör mig lite positivare i vardagen. Tänk vad solen kan göra en så lycklig!
Hoppas du håller i, underbara sol.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0