Shame on me

Idag är det Lördag och jag ska snart iväg till stan med två kompisar! Det ska fixas alkohol och lite smått på rean förhoppningsvis. En aning besviken på rean detta året, var inne i stan i förgår och hittade bara en liten ynka tröja på rean. Men nu har jag iallafall lärt mig att inte handla bara för att det är billigt. Tänka och resornera först, därefter plocka fram plånis!
 
Min jul har förresten varit bra, lika mysigt som alltid. Många bra klappar och många glada miner. 
Kan lägga ut bilder på födelsedagspresenter och julklappar senare eller en annan dag, JAG LOVAR! 
 
Dagen efter jul, blev det lite alldeles för mycket av det goda, men kul hade vi.. och ont i fötterna..! 
 
MMK
 
ps. fått förfrågning om jag kan lägga ut bilder på det jag köpte i Kina, det ska jag, promise.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0