Röja, Röja

Städar för fullt här hemma, behövs en stor städning innan mammsen kommer hem. Men julpyntet får hon sköta själv, blir nog bäst så! Igår var jag och övningskörde med Gabbe, min körskolelärare. Måste säga att jag känner mig usel på att köra bil när jag kör med honom. Så sjukt mycket man ska tänka på och överdriva allt. Blir så rörigt i huvudet så jag blir kass i stället! Usch, och snart har jag proven :( what to do? 
 
Ska ner och köpa blommor snart, så det finns lite nya fina julstjärnor på borden tills hon kommer :) sen litre senare så kommer Beccy och Emelie hit och käkar middag, mysigt!
 
Imon blir det jobb klockan 7.30, puuh!
 
MMK
 
 
Gårdagens middag. Grym på skysåser numera, lite mycket vitlök bara!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0