Long time ago

sorry dudes
 
Pluggat endel sista tiden, och ätit, typ hela tiden.. Det blir problem matmässigt när mamma kommer hem och lagar riktiga middagar och bakar julkakor/godis. Visst ingen jul utan massa gott, men fan va jag äter!
 
Det börjar närma sig uppskrivning och uppkörning nu. Måste säga att jag känner mig jätte osäker på båda delarna. Tycker att jag är grym på att köra bil men har kommit på att jag väldigt ofta glömmer att kolla skyltarna såfort jag kommer in på en väg. Glömmer kolla hastighet och huvudled osv. Tar allt för givet and just go with the flow liksom. Inte alls bra på en uppkörning. 
 
Tycker också att väldigt mycket på testerna inte gr att ta reda på i boken , eller så stämmer inte svaren in med det som står i boken, och hur i he've'e ska man då lära sig. 
 
Ikväll blir det vänner och tv skulle jag tro. Lugnt som vanligt för imon ska jag upp och jobba klockan 10.00. 
 
Drick nu inte för mycket och lägg bellen på kvällen, det blir super pinsamt dagen efter. 
 
MMK
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0